שף דיפו אונליין הינו אתר הבית לקניות און ליין למגוון מוצרים מהמותגים המובילים בארץ ובעולם ואת מותג הבית האיכותי שלנו B-M. האתר מאפשר לכם, לקוחות עסקיים ו/או פרטיים, לבצע הזמנות און ליין ממגוון רחב של כלי מטבח מקצועיים, אביזרים לקונדיטוריות וציוד משקי כללי המיוצרים במפעלינו ומיובאים מהיצרנים/מותגים המובילים בארץ ובעולם וכל זאת בקלות, בפשטות ובמחירים נוחים.


השקענו הרבה מחשבה בעיצוב ידידותי פשוט ושונה מהמקובל בעולם האינטרנטי, על מנת לאפשר גלישה קלה ונוחה מבלי ללכת לאיבוד בניווט. בנוסף, נמנענו מפרסומות ובאנרים קופצים כדי לאפשר לכם להתמקד אך ורק במה שאתם צריכים באמת ולא לרכוש מוצרים מיותרים. אנו מאמינים בקנייה חכמה, יעילה וממוקדת ולא בזבזנית.


על מנת לקבל את השירות המלא והנוח ביותר, תוכלו להיעזר בשירות הלקוחות דרך הוואטסאפ של החנות: 058-6244035 ובוואטסאפ של המשרד: 058-5626685 או דרך המייל (CSchefdepot@gmail.com) בכל אחד משלבי הרכישה/ההחלפה. במקרה ויש לכם שאלה, אנחנו כאן לכל תהייה או בקשה.


לתשומת לבכם, ביצוע ההזמנות באתר מתבצע ללא חיוב און ליין ישיר אלא רק לאחר בדיקה של נציג המכירות שלנו בתאימות מלאי ויכולת אספקה. נציג המכירות שלנו יחזור אליכם טלפונית כדי לסיים את הליך הרכישה והחיוב הכספי.

 

בתודה ובאיחולי רכישה מהנה,

צוות האתר