תקנון אתר אינטרנט – "שף דיפו"

מבוא

האתר משמש כאתר סחר אלקטרוני (חנות וירטואלית) אשור הוקם ומופעל על ידי שף דיפו בע"מ התיקרא שף דיפו או "החברה". האתר מציע לציבור גולשי האינטרנט בישראל מידע ורכישת מוצרי מטבח מוסדיים ופרטיים שונים.

תנאי השימוש ותקנון האתר מנוסחים ביחיד ו/או ברבים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, אולם הם מתייחסים לגברים ונשים כאחד.

הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו ע"י המשתמש הן באתר והן טלפונית (להלן: "המשתמש" ו/או "הגולש" ו/או "הלקוח" ו/או "המזמין"), התקנון מסדיר את היחסים וההתקשרות המשתמש לבין שף דיפו, לכל דבר ועניין.  

 הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה באתר ע"י המשתמש לרבות גלישה ו/או רכישה ו/או שימוש ו/או יצירת קשר במייל ו/או בטלפון ו/או כל מדיה אחרת ייחשבו כהצהרה והסכמת המשתמש לכל תוכן הדברים הכתובים באתר ובתקנון, זה כלשונם. הוראות אלו יהוו את הבסיס המשפטי לכל דיון בין המשתמש לבין שף דיפו. המשתמש מצהיר ומתחייב כי קראת את תקנון האתר כלשונו ומסכים ומתחייב לכל הוראותיו.

נוסח התקנון המחייב והקובע הוא התקנון המפורסם באתר, שף דיפו ממליצה למשתמש באתר לקרוא ולהתעדכן, מעת לעת, בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.

כותרות בתקנון זה נועדו לצרכי נוחות והתמצאות בלבד והן לא תשמשנה לצורך פרשנות התקנון.


מי אנחנו

האתר מנוהל ומופעל ע"י שף דיפו בע"מ, שהינה חברה למוצרי מטבח מוסדיים איכותיים.

לכל שאלה או בירור ניתן לפנות לחברה באמצעות צור קשר באתר הבית.

כתובתנו: שדרות יהודית 24 תל אביב.

שעות שירות לקוחות בוואטסאפ: 09:00-15:00. ניתן להשאיר הודעה ונחזור בהקדם האפשרי.  

איסוף עצמי ניתן לבצע ממשרדי שף דיפו (בבית מתכת) ברח׳ יוסף קארו 32 ת״א.

שעות איסוף המוצרים (רק לאחר הודעה מראש שההזמנה מוכנה לאיסוף) בימים א-ה בין השעות 09:00-16:00.

 

רשאים להשתמש באתר

רשאי לרכוש אך ורק משתמש העומד בכל התנאים המצטברים המפורטים להלן: 

המשתמש הינו עולה על 18 שנים.

המשתמש הינו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות.

המשתמש הינו בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או דרכון תקף או תאגיד המאוגד והרשום כדין.

המשתמש הינו בעל כרטיס אשראי תקף.

המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני פעיל ברשת האינטרנט.

 

הליך ההזמנה / המכירה

המוצרים והשירותים המוצעים למכירה באתר מוצעים במחיר קבוע מראש ועד גמר המלאי. בעת בחירת המוצר יש לעיין בדף המוצר בטרם ביצוע הקנייה הנתונים המופיעים על המוצרים, תיאורם, מחירם הם של החברה ובאחריותה הבלעדית ( להלן: "המוצר").

המחירים המוצגים באתר הינם מחירים לא כוללים מע"מ ולצידם מחירים כוללים מע"מ על פי דין ואינם כוללים דמי משלוח.

כדי לבצע קניה יש לבחור מוצר, להזמינו ולהזין את פרטי המזמין ואמצעי תשלום.

חיוב הלקוח בגין עלות המוצר או השירות הנרכש על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, מיד לפני שילוח.

בטופס ההזמנה יש למלא את הפרטים האישיים שהאתר מבקש כגון שם מלא, כתובת, טלפון, מייל ואמצעי תשלום, בחירת סוג משלוח ופרטי אשראי (להלן: "טופס ההזמנה") ולבסוף לשלוח את הטופס עם פרטי המזמין כאשר הינם מלאים, מדויקים, נכונים ושלמים (להלן: "ביצוע ההזמנה").

באחריות המשתמש להקפיד למלא את פרטי המזמין באופן מדויק בכדי להבטיח את ביצוע ההזמנה. יודגש כי שף דיפו אינה אחראית לנזק שייגרם למשתמש כתוצאה מכך שהמשתמש סיפק פרטים לא נכונים ו/או לא מדויקים.

תשלום בגין הזמנה מתבצע אך ורק לאחר בדיקת זמינות מלאי ועלות משלוח וזאת אך ורק לאחר אישור הלקוח.

שף דיפו  עושה את מירב המאמצים לייצג את המלאי העדכני באתר. אך במצב בו אזל המלאי של המוצר המוזמן, שף דיפו  תציע מוצר חלופי או תבטל את ההזמנה. במקרה שכבר בוצע תשלום על ההזמנה אך מכל סיבה שלא תהיה באפשרות שף דיפו  לספק את המוצר/ים המשולם/ים, יבוצע החזר כספי בגין אי האספקה כולל עלות המשלוח היחסית למוצרים שלא סופקו.

במידה ואין אישור מחברת האשראי לביצוע ההזמנה ועל כן לא הונפק אישור להזמנה, יקבל המזמין הודעה מתאימה. לצורך השלמת הליך הרכישה יידרש המזמין לפנות לחברת כרטיסי האשראי אשר מנפיקה לו את הכרטיס עימו המזמין מעוניין לבצע את התשלום לצורך קבלת אישור מחברת האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, הפעולה תחשב כהשלמתה רק לאחר שהחברה קיבלה מחברת האשראי את אישור התשלום על ביצוע העסקה.

לא פעל המזמין להסדרת האישור בתוך 2 ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברת האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, תהא שף דיפו  רשאית לבטל את ההזמנה.

כל הזמנת ואספקת מוצר כפופה להימצאות מלאי מספיק של המוצר המוצע למכירה.

החברה מציעה באתר מוצרים בכמויות, במחירים והתנאים כפי שימצא לנכון מעת לעת לפי שיקול דעתו הבלעדי ובלא צורך בהודעה מוקדמת. שמורה לשף דיפו  הזכות להוסיף ו/או לגרוע מהמוצרים באתר, לקבוע כמות / מחיר של כל מוצר, את אופן הרכישה ואת מחיר הרכישה. בכל מקרה מובהר, כי המחיר הקובע הנו מחיר המוצר המופיע באתר ולא המחיר שיופיע (אם יופיע) על מדבקת מחיר המוטבעת על המוצר.

כל המחירים, המוצרים, המבצעים, ההנחות והקופונים המופיעים באתר תקפים להזמנה באתר בלבד, ולא תהיה ללקוח כל טענה בגין סתירה או אי-התאמה בין המחירים או המוצרים או המלאי המוצעים באתר לבין המחירים או המוצרים או המלאי המוצעים בסניפי שף דיפו או במידע המוצג בפרסומים שונים של שף דיפו. למען הסר ספק יובהר ויודגש כי הלקוח לא יהיה רשאי לטעון כל טענה מכל מין וסוג שהוא כלפי סניף מסניפי שף דיפו בכל הקשור לאתר. בכל עניין בקשר לאתר זה יש לפנות במישרין לחברה.


מבצעים והטבות

שף דיפו  מציעה לעיתים הטבות ללקוחותיו באמצעות עדכונים במייל או באתר הבית. על המשתמש לוודא את תוקפה של ההטבה. שף דיפו  רשאית בכל עת להפסיק את ההטבות הללו, להחליפן או לשנותן בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.

ההטבות תקפות לפי התאריכים שצוינו או עד גמר המלאי.

פרטי המזמין יכול שישמשו למשלוח פרטים תפוצת פרסום אודות מוצרים נוספים / חדשים / אירועים / ניוזלטר וכיוצ"ב בדואר אלקטרוני, זאת אך ורק לאחר הסכמת המשתמש על פי הדין וזאת באמצעות סימון אישור לכך בטופס הזמנה  או שליחת פנייה לשף דיפו  להשארת פרטים להצטרף לתפוצת פרסום באמצעות צור קשר באתר שף דיפו .

 

מדיניות אספקת המוצר

אספקת המוצר בימי עסקים וכרוכה בתשלום דמי משלוח בהתאם לאזור וסוג המשלוח, להלן אפשרויות משלוח:

א. איסוף עצמי בהתאם לשעות הפעילות – אינו כרוך בתשלום.

ב. חברת שליחות בארץ תוך 2-21 ימי עסקים בכפוף לתנאי השירות החיצוני.

שף דיפו  אינה חוסכת במאמצים כדי לספק למזמין מוצרים הטובים והאיכותיים ביותר. המוצרים יהיו באריזה מקורית ומיוחדת של המוצר ובנוסף ייארזו באריזות ניילון או בכל אריזה סבירה אחרת בהתאם לסוג משלוח. המוצרים יסופקו למזמין במצבם כפי שהוא .(As Is)

אפשרויות השילוח ומחירם יפורטו לבחירה בטופס ההזמנה.

המזמין מסכים בזאת ומאשר לשף דיפו  להעביר את פרטיו האישיים לצדדים שלישיים, אך ורק, ככל שהדבר יידרש, לצורך אספקת השירותים והמוצרים כגון: לחברות השילוח והדיוור השונות.

החברה לא תישא באחריות לעיכוב ו/או איחור בשילוח שמבוצע ע"י צד ג' ו/או על ידי שף דיפו אשר מושפע מכוח עליון ו/או שביתות ו/או השבתות ו/או אי מענה מצד הלקוח לתיאום המשלוח. העיכוב כאמור לא יהווה הפרת התחייבות לאספקת המוצר.

 

מדיניות שינויים וביטולים

המזמין רשאי לבטל עסקה שביצע באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א 1981 (להלן: החוק הגנת הצרכן") ובהתאם למדיניות החזרת מוצרים שתפורסם מעת לעת, בתקנון זה או בכל מקום אחר באתר הבית, לשיקול דעת שף דיפו .

ביטול הזמנה ייעשה מיום ביצוע ההזמנה תוך 14 ימים ממועד אספקתו או העברת מסמך לשף דיפו  ערוך לפי ס' 14ג(ב) בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

ביטול עסקה כפופה כי המזמין יחזיר את המוצר, על חשבונו, ארוז באריזתו המקורית שלא נפתחה, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול כשהוא במצב חדש, תקין וללא שימוש כלל.

התנאים יחולו על מוצרים לפי חוק הגנת הצרכן.

ביטול עסקה שאינה פגם או אי התאמה של המוצר להזמנה, עלות החזר המוצר ל- שף דיפו  יחול על המזמין כאמור.

החזרת מוצר פגום- ניתן להחזירו תוך 14 ימים ממועד אספקתו בצירוף קבלה ותיאור הפגם בכתב, המזמין יזוכה במלוא סכום ההזמנה במידה ואכן יתברר שהמוצר פגום. לחילופין, שף דיפו תחליף את המוצר הפגום.

שף דיפו עושה את מירב המאמצים לייצג את המלאי העדכני באתר. אך במצב בו אזל המלאי של המוצר המוזמן, גם לאחר אישור ההזמנה על ידי נציג המכירות, שף דיפו  תציע מוצר חלופי ו/או ביטול הזמנה. שף דיפו לא תישא בנזקים של המזמין ככל שייטען כן כאמור, תקום שף דיפו הזכות לבטל את העסקה.

 

ביטולים ע"י שף דיפו 

מבלי לגרוע מהאמור לעיל, רשאית שף דיפו לבטל את זכאות המזמין לבצע עסקאות באתר ו/או טלפונית בכל אחד מהמקרים הבאים:

במידה ופרטי המזמין לא נקלטו כראוי מכל סיבה שהיא רשאית שף דיפו לבטל את עסקת הרכישה ע"פ שיקול דעתה.

כאשר ההזמנה בוצעה שלא כדין ו/או לא על פי תקנון זה, שף דיפו תהא רשאית לבטל את העסקה.

הודעה על ביטול הזמנה תימסר למזמין ע"פ הפרטים שמילא בטופס ההזמנה.

באם נפלה טעות סופר כלשהי בהצעה ו/או בהזמנה, יהא רשאית שף דיפו לבטל את העסקה.

אם בעת ביצוע ההזמנה באתר מסר המזמין במתכוון פרטים שגויים.

אם המזמין ביצע מעשה או מחדל, הפוגעים או עלולים לפגוע באתר הבית או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחותה וספקיה של שף דיפו ;

אם המזמין השתמש בשירותי אתר הבית לביצוע מעשה בלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה;

אם המשתמש הפר את תנאי הסכם זה;

אם כרטיס האשראי שברשות המזמין נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי;

שימו לב: אם ימסרו פרטים שגויים במקרה כזה לא תהיה למשתמש כלפי שף דיפו ו/או מי מטעמו כל טענה, תביעה או דרישה.


אבטחת מידע ומדיניות פרטיות

החברה אינה אוגרת מספרי כרטיסי אשראי במחשבים שלה. שף דיפו נוקטת בכל הצעדים הסבירים לאבטחת מידע לשמור את פרטי המשתמש הנמסר ע"י המשתמש ולא למסור פרטי המשתמש לצדדים שלישיים, כל עוד אין הכרח חוקי לעשות כן,  למעט פרטים ונתונים פומביים שפורסמו על ידי המשתמש עצמו. אולם פעילות האתר מבוצעת בסביבה מקוונת ולפיכך אין באפשרות שף דיפו להבטיח חסינות מוחלטת מפני שיבושים והפרעות לפעילות מערכות המחשב המשמשות את האתר לרבות חדירות למחשב שף דיפו או שף דיפו המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות וככל שגורם חיצוני יחדור למידע השמור בידי שף דיפו ו/או יעשה שימוש במידע זה. לפיכך, שף דיפו לא תשא בכל אחריות, ישירה או עקיפה, במקרים של גילוי ושימוש במידע הנמסר על ידי המשתמש באתר הנובע, במישרין או בעקיפין, מחדירות בלתי מורשות של אחרים או כתוצאה ממעשים ו/או מחדלים אשר אינם בשליטת שף דיפו ולא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי שף דיפו מכל מין וסוג שהוא.

מבלי לגרוע מן האמור לעיל, גולש / משתמש באתר ו/או בתוכנה, מסכימים בזאת כי האתר ו/או שף דיפו יהיו רשאים לחשוף את פרטי המשתמש וכל מידע הנוגע לשימוש שנעשה באתר, בהתאם להוראות צו בית משפט, ו/או במסגרת הליכים משפטיים במידה ויתעוררו בין המשתמש לבין האתר ו/או שף דיפו , ו/או במקרה של הפרת תנאי תקנון זה ע"י המשתמש, ו/או במקרה שהאתר ו/או שף דיפו , על פי שיקול דעתם הבלעדי, יסברו כי הדבר נחוץ לשם מניעת נזק חמור לגוף או לרכוש או של כל אחד אחר ו/או במקרה של מיזוג פעילות של האתר ו/או שף דיפו עם צד שלישי כלשהו.


אחריות

החברה ו/או מי מטעמה לא יהא אחראי ולא יישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש /או לגולש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה – תהא עילת התביעה אשר תהא  – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז שף דיפו שומר לעצמו לבטל את ההזמנה הספציפית.

נפלה טעות קולמוס בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את שף דיפו ו/או האתר. מבלי לגרוע מהאמור לעיל שף דיפו תהא רשאית לבטל עסקה, כולה או חלקה, במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאורו.

החברה/האתר אינו מתחייב למחירים המוצגים באתר. המחירים עשויים להשתנות בפועל מעת לעת וללא הודעה מראש. האתר מתחייב למחיר רק לאחר אישור ההזמנה על ידי נציג המכירות באמצעות וואטסאפ החברה ולאחר חיוב הלקוח/גמר תשלום.

תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.

בכל מקרה לא תישא שף דיפו באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.

שף דיפו אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח ו/או המזמין שלא בהתאם להוראות היצרן.

שף דיפו לא תהא אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

שף דיפו עושה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוח סבור כי המוצרים שרכש באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, הינו מוזמן לפנות לשירות הלקוחות של שף דיפו באמצעות צור קשר באתר הבית ו/או דרך פרטי ההתקשרות המפורטים באתר, שף דיפו תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.

השירות באתר הבית ניתן לשימוש כפי שהוא. לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי שף דיפו ו/או מי מטעמו בגין תכונות השירות, מאפייניו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיו ולדרישותיו של המשתמש.

החברה עושה כל מאמץ לשמור על תקינות פעילותו של אתר. יחד עם זאת, שף דיפו אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו או בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ויהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית, נזקים, קלקולים, תקלות – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת.


קניין רוחני

כל זכויות הקניין הרוחני באתר שף דיפו , לרבות הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים והסודות המסחריים, הינם רכושו של שף דיפו בלבד, או של צדדים שלישיים. זכויות אלה חלות בין היתר על עיצובו הגרפי, תוכן, כתבה, יישום, בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד'), קובץ תוכנה וכל חומר אחר בין אם מוחשי או מופשט המתפרסם באתר שף דיפו , בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד'), קוד המחשב של האתר וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו שייך באופן בלעדי שף דיפו .

אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן האתר (לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב) בלא קבלת הסכמתה המפורשת של שף דיפו מראש ובכתב, ובכפוף לתנאי הרשאה מפורשים, אם וככל שתינתן הרשאה כאמור.

כל התמונות באתר מיועדות להמחשה בלבד. ייתכנו הבדלים ושינויים בין מראה או צבע המוצר בתמונה לבין המוצר במציאות.

 

איסור שימוש מסחרי

אין לעשות כל שימוש מסחרי באתר או בנתונים המתפרסמים בו, בבסיס הנתונים שבאתר, ברשימות המוצרים והשירותים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים באתר בלא קבלת הסכמת שף דיפו בכתב ומראש.


שינויים באתר ובשירות

החברה רשאית לשנות, מעת לעת, תנאים אלה, בלי להודיע על כך מראש. התנאים החדשים יפורסמו באתר הבית וייכנסו לתוקף לאחר פרסומם כאמור.

החברה תוכל לשנות מעת לעת את מבנה האתר הכולל את השירותים, מראהו, היקפם וזמינותם של השירותים הניתנים בו וכל היבט אחר הכרוך בהם – והכול, בלא צורך להודיע למשתמש על כך מראש. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינמי של רשת האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בה. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיו"ב. לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי שף דיפו בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.


דין ושיפוט

הדין החל על השימוש באתר הבית ותנאים אלה, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית נתונה לבית השלום תל אביב.